رفتن به بالا

تلفن : 021_ 44 20 50 90


طرز کار شیشه بالکن ریلی

شیشه بالکن ریلی پرتو نما

شیشه بالکن ریلی تاشو , درست است که زندگی آپارتمانی امروزی امکان استفاده و بهره بردن از مناظر و فضای بیرون ساختمان ‏ها را بسیار محدود کرده است اما همین محدودیت‏ها مسبب ابداعات و نوآوری‏هایی شده است که نه تنها محدودیت مورد نظر را از بین برده, بلکه مزایای جانبی بسیاری را از جمله شیشه بالکن ریلی با خود به همراه داشته است .

یکی از این ابداعات بالکن ‏ها یا تراس ‏های شیشه ‏ای و شیشه بالکن ریلی است که با توجه به استقبال خوب و گسترش کاربرد آن قطعا تا کنون نمونه‏ هایی از آن‏ها را دیده‏ اید و می‏دانید که انواع مختلفی نظیر تراس شیشه ‏ای ثابت , بالکن شیشه ای متحرک تاشو یا آکاردئونی, تراس شیشه ‏ای متحرک ریلی و شیشه بالکن ریلی تاشو دارد.
شیشه بالکن ریلی تاشونمونه ‏ای از هزاران کاربرد این اتاقک‏ها و دیوارها و فضاهای امن خوش منظره است که البته در اینجا کاربرد آن‏ها موضوع بحث ما نیست و به همین توضیحات اولیه بسنده می‏کنیم.
در این مطلب به معرفی و طرز کار نوعی از سیستم بالکنی شیشه ‏ای به نام شیشه بالکن ریلی خواهیم پرداخت.
اگر به دنبال ایجاد فضایی هستید که هنگام نیاز و وجود شرایط جوی نامناسب امنیت شما را در برابر گرد و غبار و باد و سرما و گرما تامین کند و در عین حال قابلیت حداکثری رویت چشم ‏انداز بیرونی فضای مورد نظر را دارا باشد و نیز در مواقعی که هوا و شرایط جوی مساعد و فرح‏ بخش است مانعی برای لذت بردن از فضای باز نباشد و به راحتی باز و بسته شود, پیشنهاد می‏کنیم تا پایان با این مطلب همراه باشید.

موارد کاربردی شیشه بالکن ریلی :

شیشه بالکن ریلی تاشو در پنت هاوس, بالکن, گلخانه, پارتیشن بندی دفاتر و منازل, سالن کنفرانس, استخر, ویترین فروشگاه, مراکز خرید و سالن ورزشی می باشد . از این نوع پنجرها جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و همچنین به عنوان عایق صوتی و حرارتی استفاده می کنند.

مدرن ترین گزینه برای استفاده بهینه و زیبایی بالکن خانه تان می باشد. شیشه بالکن ریلی قابلیت حرکت به صورت ریلی را دارند و با توجه به جمع شدن شیشه ها در یک سمت می توانید در چهار فصل سال از بالکن خانه تان لذت ببرید.

 

برای دیدن طریقه باز و بسته شدن  و کاتالوگ شیشه بالکن ریلی تاشو صنایع آلومینیوم پرتو نما روی عکس زیر کلیک کنید :

شیشه بالکن ریلی تاشو

دیدگاه

دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است.

فهرست عناوین