خط مشی
در راستای نیل به اهداف کیفی و کمی خود ، موارد ذیل را به عنوان خط مشی کیفی ترسیم نموده است :
درک صحیح خواسته های مشتریان و تلاش جهت تامین این خواسته ها
ایجاد محیط مناسب کاری برای پرسنل و گسترش کار گروهی و مشارکت کارکنان
افزایش راندمان تولید
آموزش مستمر کلیه پرسنل در رده های مختلف سازمانی
نظارت بر عملکرد کیفی تامین کنندگان و تلاش جهت ارتقا کیفی آنان
ایجاد فرهنگ کیفیت و پیشگیری از بروز ضایعات در تمامی واحدهای سازمان
کاهش میزان ضایعات در هر سال تا رسیدن به ضایعات صفر
شناسایی فرصتهای موجود به منظور بهبود مستمر شاخص های کیفیت و بهره وری
استفاده از تکنولوژی و فن آوری روز جهت کاهش اتلاف در فرآیند ها به منظور ورود به بازارهای جهانی
تلاش جهت تحویل به موقع سفارش مشتریان به عنوان مهمترین شاخص اهداف لجستیکی سازمان
رعایت قوانین و مقررات دولتی و زیست محیطی
دیدگاه