رفتن به بالا

تلفن : 021_ 44 20 50 90


ورق آلومینیوم کامپوزیت آلوتایل

ورق کامپوزیت آلوتایل

ورق کامپوزیت آلوتایل از ابتدای ورود به ایران با توجه به نیاز های صنعت ساختمان و استانداردهای تعریف شده در این زمینه همیشه بدنبال افزایش کیفیت این محصول بودیم، برای این منظور با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری روز کارخانجاتی چون PPG امریکا، Henkel آلمان و استفاده از دانش مهندسین و کارشناسان اروپایی توانستیم با اخذ تاییدیه CE مجوز ورود به بازار رقابتی اروپا را گرفته و پس از آن برای اولین بار در کشور موفق به دریافت “گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن” ایران شدیم .

مشخصات فنی ورق کامپوزیت آلوتایل :

۱ ) آلیاژ ورق کامپوزیت آلوتایل مصرفی ۳۰۰۳H16 که محصول کارخانه South West Aluminum ، تولید شده طبق استاندارد GB/T3190-96 انگلستان می باشد و این آلیاژ با توجه به داشتن عناصری شامل Ti , Zn , Ni , Si , Mg و … دارای خاصیت Anti Corrosive ( ضد خوردگی ) بسیار بالا می باشد .

۲ ) ضخامت کل ورق کامپوزیت آلوتایل ۴ میلیمتر و ضخامت هر یک از لایه های آلومینیوم ۰.۵ میلیمتر می باشد که این مشخصه ، ویژه استفاده در نمای خارجی ساختمان می باشد .

۳ ) رزین مصرفی ورق کامپوزیت آلوتایل ( Bynel Resin CXA 30E753   ) جهت یکپارچه نمودن لایه های آلومینیوم و پلی اتیلن محصول کارخانه E.I. Dupont DE Nemouors And Company   آمریکا می باشد که باعث عدم جداشدن لایه ها از یکدیگر بر اثر عوامل جوی می گردد .

۴ ) پلی اتیلن مصرفی ورق کامپوزیت آلوتایل از نوع L-LDPE بوده که پایداری بالائی در مقابل شعله ور شدن دارد .

لازم به ذکر است این پلی اتیلن غیر سمی بوده و برخلاف اکثر تولیدات مشابه بازیافتی نبوده و ناخالصی در آن یافت نمی شود که این امر باعث بالا رفتن طول عمر مفید پانل می گردد .

۵ ) رنگ رویه ورق کامپوزیت آلوتایل از نوع PVDF بوده که در سه لایه به ضخامت کل ۳۵ میکرون به روش

Coil Coating ( پوشش مغناطیسی ) استفاده می شود . این رنگ که محصول کارخانه PPG آمریکا بوده و دارای مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل جوی مانند اشعه ماورای بنفش خورشید ، رطوبت ، تغییرات دما است که متضمن ثبات بسیار طولانی کیفیت رنگ می باشد .

۶ ) رزین مصرفی ورق کامپوزیت آلوتایل ( مولکولار فیلم ) جهت یکپارچه ساختن رنگ رویه و آلومینیوم محصول کارخانه Henkel آلمان بوده که باعث عدم ترک خوردگی و جدا شدن رنگ از رویه آلومینیوم می گردد .

۷ ) لایه محافظ رویه ورق کامپوزیت آلوتایل ( Protective Film ) به ضخامت ۰.۸ میلیمتر بوده و محصول کارخانه Novacel فرانسه می باشد . کیفیت بالای این لایه باعث طولانی شدن مدت زمان مجاز ( ۶ ماه ) جهت کندن آن از روی ورق می گردد .

۸ ) آلوتایل جز معدود ورق های کامپوزیت تولید شده می باشد که در پشت ورق نیز از رنگ محافظ بر روی آلومینیوم استفاده می شود .

* لازم به ذکر است که طبق بررسی های انجام گرفته توسط سازمان بازرسی S.G.S   آمریکا و

National Research Center Of Testing Techniques For Building Materials چین ، پانل کامپوزیت آلومینیومی آلوتایل بر اساس استاندارد هایASTM آمریکا و GB/T 17748-1999 انگلستان تولید و عرضه می گردد .

شایان توجه است پانل کامپوزیت آلوتایل به عنوان اولین و تنها ورق کامپوزیت دارای تائیدیه از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن ایران می باشد .

موارد مصرف ورق کامپوزیت آلوتایل :

۱ ) نمای بیرونی ساختمانها

۲ ) بازسازی نمای ساختمانهای قدیمی و تغییر دکوراسیون

۳ ) دکوراسیون دیوارهای داخلی سقفها آشپزخانه ها و تراسها

۴ ) دکوراسیون داخلی فروشگاهها

۵ ) تابلوهای تبلیغاتی سکوهای نمایشی و لوح های اطلاعاتی

۶ ) نمای فرودگاهها بیمارستانها و جایگاههای سوخت

 

برای دانلود کالر چارت ورق کامپوزیت آلوتایل روی تصویر زیر کلیک کنید :

ورق کامپوزیت آلوتایل ALUTILE

دیدگاه

دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است.

فهرست عناوین